Svet-Stranek.cz
ExtraTeam

AKTUALIZACE:AMERICAS ARMY-SPECIAL FORCE-EXTRA TEAM

AKTUALIZACE

AKTUALIZACE - INSTALACE



Po již zmíněném předcházejícím článku o patchi a nainstalování,jestli-že jste již toto provedli jistě jste si všimli,že při připojení na hrací server nemáte možnost si vybrat zbraň jak tomu bylo doposud.Je to tím.že byli uzavřeny tréninky,které byli doposud volné a tudíž je musíte absolvovat znova.Aby jste mněli možnost vybrat si vylepšenou zbraň,musíte absolvovat pokročilý trénink na danou zbraň.
Toto vše pro lepší pochopení a jak správně udělat tréninky,je již uvedeno v sekci  A.A.3.0.6 - Tréninky-Video .
Pozor jen při Medic-test,je pokaždé jiný a je třeba sledovat při 4dr.zranění a 8 otázkách co správně zvolíte.Na obrazovce se vám objeví otázka a jenom odpověď myší potvrdíte na kříži.
EXPERT-Advenced Rifleman
Trénink na barevné terče se taky liší ,je třeba pozorně poslouchat-ono je to i na obrazovce napsáno ,na co máte střílet.Taky se mění příkazy.

PATCH 3.0.8

America's Army 3 Version 3.0.8 Released


TRANSLATION - PŘEKLAD

 
Nové funkce

 * Aktualizováno na TeamSpeak 3 VOIP API s lepší kvalitu a výkon.
* Nové varianty Bridge (most Den Foggy). Služební cesty zahrnují Classic, Carriable objektivní a aktivovaného cíle.
* AA3 Jeden výročí úspěch - Tato medaile bude udělena po přihlášení do hry během AA3 výročí událostí z verze den až do 00:00 PDT 5.července.
* AA3 letech služby úspěch - To se odrazilo AA Star se číslo označující počet let v horní-pravý roh Úspěchy UI a vydělal přes let služby v AA3 (od v úvahu datum vytvoření). Poznámka: přihlášení kdykoliv po uplynutí jednoho roku uplynul automaticky ocenění tento úspěch.
 * Administrátoři nyní mohou rozhodnout blokovat útočné klan tagy pomocí nového klanu zablokování systému, který byl přidán. Nový blokován klan tagy jsou uloženy v textovém souboru a může být upravován jakýmkoliv textovým editorem nebo s použitím in-hry nástrojů. Blokován klan značka soubor může být kopírován na jiné servery, pokud si to přejí. Hráči s zablokován clan tagy nejsou znemožněno hrát na serveru, ale jejich klan tag nezobrazuje nikomu. Pohled správce Nápověda podrobnosti
* Správci mohou nyní seznam blokován (zakázané) hráči s použitím nové Admin příkazem. Pohled správce pomoci pro podrobnosti.
* Zbavení systém byl upraven tak, aby dal hráčům do uzamčené pohled směrem od hráče, který incapacitates nich (default) dobu deseti vteřin Neschopný hráč je také zakázal používat jakékoliv příkazy nebo VOIP volání, kromě volání Medic. Toto zbavení zamykání časové hodnoty mohou být upraveny (nebo funkce zdravotně zcela), správce serveru přes konfigurační INI nový vstup Účelem této nové funkce je umožnit mírnou výhodu hráč, který incapacitates jiného, takže se může pohybovat daleko (nebo bezpečné) nezpůsobilý Soldier a snížit zpráv neschopnosti vojáků během počátečního období uzamčené zobrazení času Jakmile uzamčené názor doby uplynula zbavení funguje stejně, jako to učinila v 3.0.7.
* Ammo sáčky byly obnoveny jako klient-strana možnost (s možností zobrazení munice časopisů), založené na světové nastavením detailů (nejvyšší ukazuje munice časopisy a váčky, střední ukazuje jen sáčky a nízké zakáže sáček zobrazení). Gameplay
* Sebevražda byla nahrazena odeberte jako konzole příkaz. Můžete také již z kohoutku, když invalidní, ale místo toho se rozhodnete odstoupit od mise.
 * Fix vydat na různých mapách, kde tým, který potvrzuje, že doesnt VIP získat úvěr na výhru
 * Validace AA2 účtů by nyní práce a všech souvisejících veterána Service pásu by měla být řádně udělena pro všechny hráče, i ty s více účty vázané na stejnou e-mailovou adresu.
* Klient a server protokolování byl snížen na výkon
* Stabilní auto požáru zvuk hraje po kole končí
* Změna polohy mezi stojící, přikrčil, a náchylný už vám brání být schopni oheň zbraň. Bude se však vztahovat různou mírou nepřesnosti na váš cíl. Pohybující se současně náchylný bude nyní také bránit svůj přesnost Nyní můžete i střílet, zatímco klesající (ale zase s velkou nepřesnost).
* Změna umožní hráčům začít točit, zatímco klesající krátké vzdálenosti.
* Můžete už změnit svůj nakládku výběru střední kola a to vliv na vaše současné zátěží
* Nyní můžete zvolit, drop cíle kdykoliv dát na jiný spoluhráč (výchozí klíč 'O').
* Na podporu nechat hráče drop Cílem této oznámí hráči mohou klesnout cíle (pokud mají), když oni stanou se invalidity pomocí DropObjective klíč Přidává standardní vázat O jako cíl svržení klíčové (a přidává UI pro něj podporu v keybind nastavení).
* Vítr podpora byla upravena tak, aby umožnily úrovni návrhářům větší kontrolu nad větru. To bude nejvíce patrné při střelbě M320 kol vysoko ve vzduchu
* Fix pro VIP (a jiné), třída role přečerpání nepracují přímo v OT kolech.
 * Fix pro VIP to je upevněna není správně dávat úvěr týmu zajištění ním, když jsou prohozeny týmy.
* Fix pro loadouts VIP o některých misích neodpovídá standardní nakládky v dalších misích
* Army Service Pás karet by nyní měla být udělena, pokud jste již dokončeny BCT a posléze úspěšně dokončit veškeré AIT mise. Ti vojáci dokončení BCT bude také řádně doručena.
* Problémy s hodnosti a pokrok na další kategorie UI byly vyřešeny.
* Dosažení Deadeye by se nyní zobrazují správně v přehledu Soldier.
* Můžete už vydělat Procházka It Off úspěch při smrti. * Fix pro pozorované pěšáci plovoucí od žebříků.
* Opraveno několik problémů se serverem není správně uvolnění sledování hráčů, kteří opustí server a pak nakonec způsobí, že server neumožňuje připojení.
* Několik otázek týkajících se ověřování manipulace, které by mohly mít za následek zastavení server kvůli nesprávné nekonečnou spoušť skript smyčky byly opraveny.
* Třetí osoba naklánět animace nastavit tak, aby animace zápasy kolize Tím je eliminována řada využívá, které byly způsobeny první člověk názor opíral dál než na třetí osobu, názor (což znamenalo, naklonil se osoba může často vidět ostatní, aniž by byl vidět). Budeme dále upravit to v příští verzi zvýšit sklon vzdálenost, zatímco ještě eliminuje možnost využívat jej.
* Fix na carryable objektivní plovoucí problémy v některých lokalitách. To je změna, jak se COS snížil (ať už z vlastní vůle, nebo smrt), takže okolí poražený hráč je zkoumána v kruhu a první prázdné místo se používá k poklesu cíle s mírným klesající rychlosti. Není-li k dispozici prostor se nachází cíl je přetažen na vrcholu pěšce, jak bylo dříve provedeno (ale s klesajícím rychlosti). * Fix pro neobvykle vysoké škody pád pád z malé výšky.
 * Fix obnovit v-hra okolní zvuky, po změně nastavení obrazu
* Opravy ztráta HUD po zavření menu v režimu pro jednoho hráče. * Fix pro dostatečně dimenzované Pěšec se ven synchronizace se serverem na žebříku lezení.
* Změna pro Vault / pfikryvadly nebo pádu do Take a Hold (TAH), objem přidat další test k nápravě spuštění otázky v rámci TAH vstupu
* Fix pro hráče vstupující TAH objem zachycené stejným týmem, ale v současné době zachyceny v jiném týmu není vidět nepřítele zjištěna oznámení. To také řeší řadu dalších otázek v původním TAH manipulaci (včetně toho, jak se počítají hráči v objemu) Přerušení TAH neutralizace zadáním objemu bude mít za následek neutralizaci pokrok reset při přerušení hráč opustí.
* Opraveno několik třetí osobě animace reload.
* Re-umožnil nastavení světě detail při online hře. Související zvukový problém byl vyřešen
* Přidána podpora pro vypnutím některých společných commo zvuky v AA3Game.ini podle [AA3Baseline.AA PlayerController]. Tyto výrobky mohou být nastavena na hodnotu true vypnout některé z těchto commo zvuky: [list = a]
bDisable COMMO ACT Medic
bDisable COMMO ACT EnemySpotted
bDisable COMMO ACT ReportLocation
bDisable COMMO ACT EnemyDown
bDisable COMMO ACT EnemySecured
* Změna opravit problém, který způsobil hráč se snaží jít náchylné, ale je stále blokován odejde hráč v břiše vakua.
* Pád dolů na horní části dveří vede často neuvízly. Změny byly provedeny řádně tlačil přehrávač off dveře.
* Fix pro žádný pokles škod při chůzi pozpátku off některé střešní plochy. To řeší také nedostatek pádu animace na příležitostech, kdy stopy hledal na špatném místě.
* Změny náchylné funkčnost postihují hlavně hráči, když bude náchylný na místech, kde nohou nebo hlavou by viset z terénu nebo budovy.
* Změny ke zlepšení výkonu serveru.
* Špatně zpráv stanovit, když VIP mise útočný tým odstraněn.
* Opravy nahrávání na výhru akce hráče název TAH svazky.
* TAH nyní správně nastaví, aby přijatá státu, pokud přijatá nepřítel tým a pak hráče vstoupí a opustí TAH bez zachytit to.
 * Fix pro pozorované pěšáci desynching ze serveru v některých trezoru / plášť / stoupání situace. Tato chyba by vedlo k pozorované pěšce vysunutí správné polohy vedeném server a řídící hráč
 * ROE výpočtu opravných položek včetně opravuje problém, kdy byl ROE započítána dvakrát pro melee hity, čímž ho zpět v souladu s běžnou výstřely, a úpravy neschopný ROE tak, že první hit generuje varování na střelce, ale pokud hráč zabije nepřítele, neschopných získat 10 ROE jako menší trest. To je trochu kompromisem mezi ne ROE, když nepřítel úzké a plné ROE, který byl v 3.0.7.
 * ROE nyní dává větší tresty pro úzké spektrum snímků (s nejméně 20 ROE a škálování až do 100 ROE blíže týmovým kolegou je to, že budete střílet)
* Server-Side nastavení automatického resetu klesl cíle. Správci serveru mohou zvolit, aby automaticky resetování snížil cíl, není-li vyzvednout do určitého počtu sekund. To může pomoci zabránit griefers z ničí hra pro všechny ostatní tím, že upustí a skrývá cíl od ostatních hráčů. Nastavení je: [list = a] [AA3Baseline.AA GameInfo] fpDroppedObjectiveResetTimeoutSeconds = 30 (pro reset po 30 sekund)
* Statistiky dočasné soubory, nyní jsou jedinečné pro každou IP adresu serveru, takže pokud budete provozovat více serverů z stejném adresáři statistiky soubory nebudou navzájem rušit.
 * Server bude nyní správně zacházet stávajících statistik a dočasné soubory, pokud poškozený bude řádně vyčistit je.
* Server bude nyní správně log server z MBS, Auth, a systém statistiky, pokud vypnout stiskem CtrlC v okna.
 * Nižší kosti ok byly prováděny za účelem zlepšení herní výkonnosti.
* Přidány nové příkazového řádku-NOSTEAMCLOUD, aby vám umožnil zakázat ukládání a načítání AA3Input.ini ze Steam Cloud serverů v případě, že klient Steam běží a chcete, aby neztrácela žádné lokální úpravy na Vaše AA3Input.ini souboru.
* Server nyní jen pokusí odeslat statistických údajů pro statistiky server mezi koly, která zlepšuje výkon serveru v průběhu hraní kol.
* Hráči se ani ve svém názvu Soldier by nyní měla mít tyto názvy uvedeny správně ve hře
* Stat FPS nyní bude zobrazovat vaše snímky za sekundu.
* Vojáci, kteří mají některou z jejich hlavních atributů dosáhne maximální hodnoty již nebude způsobovat hru zastavit.
 * AdminChangeMission nyní pracuje správně s Take Zbraně
* Server bude v současné době vybrat nejpokročilejší zbraň památka jste kvalifikovaní pro. Pokud hráč je způsobilý k použití M68 Aimpoint a vybere železné, bude hráč dostávat M68 Aimpoint na svou zbraň. Jedná se o známý problém, který se bude zabývat příští aktualizaci obnovit normální provoz funkce zraku výběr.
 * Upravené M249 pouze někdy senátu kolo bezprostředně před požáry to. To je, jak skutečné zbraně, stavební práce a opravy našich ztrácí kol bug.
* Povoleno zbraň pozor na přikrčené.
* Znovunačtení zatímco scoped nebude nechat v chůzi stavu.
* Přerušení počáteční SAW reload by již neměly nechat ve stavu, kdy není možné požár. To také bylo příčinou kulka řetězce animace závada.
* Změnily způsob HUD oznámení pro M320 granáty děl, aby odpovídaly způsobu HUD zobrazuje další munici HUD se nyní zobrazuje počet časopisů / granáty na hráče tělo, a nezobrazuje časopisů / granáty, které jsou právě načteny do zbraně nebo zbraně mod.
* Můžete už swap zbraně a melee současně. Pokud jedna z těchto akcí je v průběhu Nyní budete muset čekat na to, aby dokončit před provedením dalších.
* Obnoví pokračovat po zrušení reload by měl být i nyní zrušitelných.
* Opravena chyba zbraň stráž, která způsobovala granáty zmizet po demontáži žebřík.
 * Otevřete šroub zbraně již nebudou nesprávně pokus opravit závadu, protože nemají mají chambered kolo.
* Fix na konci explodující Grenades/203 's může zabít hráči po kole končí kvůli objektivním dokončení a výsledkem matoucí AAR (a dvojité vítězství).
* Fix pro melee útoky nefunguje v single playeru. Nyní pracuje v jedné i více
 * Opravena závada, která byla příčinou zbraně, které vás vtáhnou do bezpečí po sprintu a okamžitě klenbou.
 * Klesly zbraně malé dodávky by již mají překrývající se mods na stejné železniční.
* Fix na problém, který způsobuje zbraně uvíznou ve špatně připraven po použití potrubí aktivován cíle
* Resetování FOV o pěšce smrt tak on nebude uvíznou ve zvětšeném státu, když zemřel scoped.
* Povoleno reload během zbraň stráže.
* Zvýšení výkonu o frag granáty účinek.
* Odstraněno první animace směs pro dýmovnici. To bylo zamýšlel přechod z nadrozměrné granát rukojeť normální granát přilnavost při uvedení pryč dýmovnici, ale způsobuje granát ponořit se do hráčových rukou.
* Grenade ikona kdy M320 vybraného bude nyní ukázat.
* Klesly zbraně malé dodávky (střelné zbraně a granáty) již nebude blokovat střely.
* Bezpečnostní ukazatel bude nyní ukázat, když uvedení M320 v nízké připraven.
* Snažím se jít sklony (nebo Crouch), v oblasti, kde to není dovoleno bránit zbraň správně fungovat znovu až po úspěšném náchylný / Crouch byl dokončen
* Fix pro nevybuchlé M320 kol trvající přes kola (a způsobení škody na hráče, pokud v chůzi)
* Určená Marksman: pěšec zemře v zvětšeném stavu, další kolo začíná zvětšovat FS pohled pevné.
* Při provádění úmyslné reload, můžete nyní sprint (přerušení reload) poté, co nový mag byl seděli, aniž by musel restartovat reload potom Počáteční (plný) reload, však musí být stále znovu, i když přerušen na poslední chvíli.
 * Opraven problém, kdy kolech se zdá být zbývající uvnitř M249 na reload, i když byli zastřeleni všech kolech. To bylo způsobeno laggy replikace počtu vynaložených kol a byl řešit.
* Re-umožňující prohozením Zpět na předchozí zbraň poté, co hodil granát (místo prohozením na primární).
* Měli byste už dostat špatnou M249 časopisu vznášející se nad svou zbraň, když přerušíte reload poté, co časopis již byla oddělena od zbraň
* Upevňovací přerušil návątěvy by měl nyní fungovat i po sprintu následuje ponor.
* Obnovit přerušení vydávání kvůli boji ponor byl opraven.
* Pokud jste kvalifikovaný používat M68 Aimpoint a vyberete M4A1 nebo M249 budete vždy mít M68 Aimpoint (tato řeší problém, kdy Někdy jste neobdrželi Aimpoint).
* Pokud jste kvalifikovaný používat M16 DMR a mít zbraň, budete vždy (bez ohledu na role nastavení výběru nakládku) mají ACOG RCO přiložen.
* Adresné problém, který brání M320 reload animace byly přerušen, když sprintující i když byl reload skutečně zrušena.
 * Flash Granáty již zmizí po explozi, ale místo toho zůstávají na zemi stejně jako v reálném Flash granát dělá. Školení
 * Úprava vzdělávání SDM, kde občas hráč nemůže skončit kvůli problémům s reload načasování
* Zbraně Fam: Opraven problém s jedním z cílů, které nespadají když je granát hozený do před ním a exploduje.
* Tier 1 M4A1 MWS: Aktualizace jeden nástroj, tipy k použití klávesové zkratky, look-up místo toho, aby pevně zakódovány do rčení 'stisknutím mezerníku pokračovat'
* Přidáno v obrácené cílové materiál pro jeden z cílů na M249 rozsahu tak, že bude přijímat hity správně. UI
* Opraven přehled výsledků ping displeji zobrazí správnou ping krát. Všimněte si, že ping časy v předchozích verzích byly nesprávné, a můžete vidět tvůj ping čas hlášeny jako vyšší číslo jako Výsledek výpočtu korekce. Nicméně, toto je váš skutečný latence na server.
* Opraveny překlepy v FAQ pod sekci Podpora.
* Opraveny všechny hlášené překlepy v sekci GO ARMY.
 * Typo stanovené v lokalizaci pro deadeye úspěch.
* In-game server info UI ukazuje špatně max hráči - byl vždy ukazující sub-úrovni hráči poslání max namísto potenciálně nižší gameinfo.Maxplayers. Teď to ukazuje nižší ze dvou.
* Fix pro nefunkční křížek, kterým se v rozhraní nastavení
* kardinál směry jsou ploutev v radiálním menu.
* Fix pro některé prvky výcviku UI vyskakování nad in-hra menu ve výcviku.
* Fix pro havárii na kole konce s posláním hodiny na displeji nastavit na kontextové
* Fix pro F9 screenshot keybind se manipulovat.
* Fix pro zpomalení při Alt-Tab. Rendering vlákno bude restartován, když je hra okno přivezl do bez restartování je každý klíšťaty a unikající paměť všude.
 * Čestné voják mince má nyní žádný internacionalizace text
* Opraven zlomený hlas připravena funkce tak, že to bude fungovat bez ohledu na role výběru.
* Tření otázky, kde server určuje spawn lokality (Typicky po prvním kole), které nejsou řádně odráží v bitvě plánovač. To by mělo problém vyřešit tak, aby klient vybrané spawn body jsou vždy použity.
* Fix, aby myš je uzamčena, výřezu při alt-tabování zpět do full-obrazovka hru To byl problém, nejčastěji při plném rozlišení obrazovky nastaveno na jiné rozlišení než desktop.
* Zápasu neutralizations opraven v Soldier Přehled.
* Přepínač Hold Lean funkčnost přidán ke kontrole nastavení. Neexistuje žádný výchozí pro něj tak hráči, kteří chtějí využít nové funkce budou muset přiřadit klávesy sami.
* Změněno server zobrazí titulku server info zařadit aktuální server authentication mode.
 * Specializovaný útvar stuha chybělo to je lokalizace řetězec
* Komunikace System Volume se pokusí najít objemu spíše než zobrazení neznámá. To řeší problém, kdy za určitých podmínek je možné se dostat 'neznámý', když comm objem je dar. To by se stalo, když pěšec vstoupí do více svazků ale nejvyšší prioritou je jediná, která byla zaznamenána, který by mohl být žebřík!
* Upravené vojenské služby stuhu logiku, aby správně zadat medaili, když zasloužený. Mapa Opravy Alley
 * Added klenba / plášť objemy většina lavic v hřištěm.
 * Upravený jeden z podložky na prádelnu, takže Nemělo by z-bojovat se svým sousedem ještě.
* Upravený physmat na všech ostnatý drát materiálu, aby nálepky nebude tak zřejmé, když jste střílet mezi těmito oblastmi.
* Dobře vyladěný srážky na některých desek v suterénu pohodlí sklad opravit pěšce plovoucí ve vzduchu chyba
* Přidáno pár ok v rámci odvolacího na staveništi, takže si můžete zvýšit na to, aniž by celou cestu kolem ramp.
* Upravený physmats na některé z hotelových podlahy a stropy, takže nemůžete střílet po nich už.
* Upravený několik CommVolumes a rozšířena několik dalších obsahují prázdné plochy.
* Upravený Physmats na Czervenian vlajek, tak oni už ne blok kulky.
* Přidána fix pro drobné kolizi problémy v konstrukci dvoře.
 * Dveře se sklem byly blokování relevance stopy. Nyní nejsou tak hráči nezmizí za zavřenými skleněnými dveřmi
* Dobře vyladěný některé z oka umístěna poslední době tato chyba byla pokusil opravit. Třeba, aby si hráči z neuvízly na schodech nyní.
 * Dobře vyladěný oblečení řádky tak, že nemají phantom nálepky anymore.
* Opraven problém s physmat soda stroje ve kbelících
* Opraven třpytivé listy problém s jedním z nálepky v uličce.
 * Added srážky na některých PC v prodejně uličce pohodlí.
* Dobře vyladěný srážky na schodech, by mělo být méně pravděpodobné, že klip do nich, když náchylné na ně. Bridge
* Přidáno některé klenby / plášť množství v každé z věží
 * Přidány dva blokování objemy na centrální věž. Ty by měly mít hráči z břiše plazil přes mříže, ale stále umožňují kulek a granátů projít.
 * Opraven problém, kdy MIP map na bedně používané v carryable mezipatro bylo v provozu pozpátku
* Upravený strom, který byl výstřižek opravdu zle přes budovy.
* Upravené bedny, která byla výstřižek opravdu špatně, že přes stejné budově.
* Dobře vyladěný jeden ploty pokusit se zlepšit kvalita osvětlení na něm.
* Přesunuly část světla, které byly plovoucí ve vzduchu
* Opraveno několik drobných chyb vizuální.
* Upravená plovoucí znamení na můstku tak, že není vznášet ve vzduchu.
 * Upravené některé nahoře comm objemy v mostecké věže, před schody dolů do tunelů byly mimo objemů, nyní jsou v nich
* Přidáno některé klenby pláště objem mostu.
 * Dobře vyladěný comm objemy ještě víc. To by mělo vést od blikání, že jste na NE římse, když jste ve skutečnosti stále na přehlídková mola. Dopad
* Opraveno několik problémů osvětlení.
* Přidáno několik klenbou plášť objemy některých zábradlí
* Upravené physmats a kolize na spoustu hrnkových rostlin na přibližně stejné úrovni. Všechny by měly respektovat kulek teď.
* Dobře vyladěný materiály / physmats na rámu kovový postele. Před tím, než sdílené materiál s matrací, ale nyní má své vlastní správným kov physmat
* Upravený kolize na několik dalších prostředků, které nebyly při respektování kulky.
* Upravený VIP nakládku, takže je více v souladu s každým dalším posláním VIP.
* Fix na kulku dopady / zvuky / díry chybí ve všech oken a skel a závěsy zastavení kulek
* Upravený kolize na okna v jihozápadní vile, by měly nyní odpovědět správně na kulky.
* Povoleno obtisky na několik oka jim neumožnily, by nyní měl vypsat kulka účinky.
* Vyrobeno všechny markýzy nebude blokovat zbraně už To by mělo udržet je od pohledu, jako jsou vyplivnutí konkrétní při fotografování je.
 * Upevňovací poslední malou část závěsy používané v dopadu, zdá se neměli physmats.
 * Přesunuto obtisk, který byl příčinou jedné z odpadků oka, aby vypadal jako odprýskávání dovnitř a ven ze stínu V závislosti na tom, kde fotoaparátu bylo.
* Dobře vyladěný tráva vrstvy na terén, takže by neměl být růst prostřednictvím schodiště anymore.
* VIP má špatné vzhled po dvou hráčů přepínač rolí (vlajka VIP nebyl replikovat před ok inicializaci na straně klienta)
* Added srážky objemy některé květináče. Potrubí
* Opraveny všechny okna, aby se nyní ukazují sklo hit účinek obtisků. Také přidal kousek vlnitého medaili za jednoho z oken v hlavním velínu. To by mělo omezit množství škod na SDM umí na útok týmu spawn pozice. Také přidal nějaké škody ostnatým drátem, pokud pozemky na nich.
* Upravený kolize na olejová čerpadla tak, že oni jsou už ne blokování střely 3 stop ve vzduchu kolem sebe a nad nimi.
 * Upravený většina reflektorů v potrubí, aby skutečně světlo hráče Také rozšířené šelmy objem tak, aby se skutečně vztahuje suterénu.
 * Upravený spawn body v potrubí Classic opravit problém s počátečním reload na spawn v důsledku překážek způsobují hráč okamžitě jít do zbraně stráže.
* Opraveno několik vizuálních artefaktů v prostoru nad krokvemi obranné podhoubí.
* Nastavení některých věcí, které již vyřazených podle vzdálenosti, jak si vytvořili několik případů, kdy SDM mohl střílet lidi, kteří si mysleli, že byly zablokovány od pohledu.
 * Odstraněno tráva zevnitř přepravního kontejneru před domem. * Přidáno srážky objem některých lamp ve break místnosti.
 * Přidáno některé klenby / plášť objemů několik sudů.
 * Opraveno physmat na jednom z označení materiálů.
* Posouvá o jednu z židlí v hlavním velínu, které pomohou udržet hráče z neuvízly.
* Opraveny některé pravopisné chyby v potrubí comm objemy
* Fix do trávy rostoucí uvnitř objektů, kde tráva jen nesmí být.
 * Opraveno elevace zobrazení dvou aktivována cílů, jak je uvedeno v SAI.
* Provedených úprav na bezpečnostní kamery. Budou nyní ignorovat dynamické stíny na pomoc výkon trochu Ranch
 * přidal další comm objem rokle, jak tam byl malý rozdíl, že nebyly pokryty dříve.
* Upravený vůz před dům na ranči mají křehkých Windows podobný tomu, jak je to nastavení v uličce.
 * Povoleno 'blok zbraně' na svítidla uvnitř dům na ranči Přidáno křehký okna do kamionu poblíž jednoho z spawn body.
* Added kolize na jedné z ostnatého drátu oka na kurník v ranči. Nyní by měl blok ok granáty. VRS
* Fix pro problém, který způsobuje hráče, aby se stal přilepená po shlédnutí některého z filmů Real Heroes.