Svet-Stranek.cz
ExtraTeam

A.A.3 - PATCHE:AMERICAS ARMY-SPECIAL FORCE-EXTRA TEAM

A.A.3 - PATCHE

Patch pro America\'s Army ve verzi 3.0.7 byl vydán. Seznam změn naleznete v předešlé novince. Update by se vám měl stáhnout v případě služby Steam automaticky. V případě Deploy Clienta byste měli být informováni o možnosti stáhnout a nainstalovat patch. Odkaz-http://www.americasarmy.com

PATCH 3.0.7 



Dleoficiálníhovyjádřenípatch3.0.7, by měl se sebou přinést mnoho změn a oprav, z nichž ty nejvýznamější jsou tyto.
  • Ke stávající verzi mapy Alley přibude její nová varianta. Rozložení mapy zůstane zachováno, je však zasazena do mlhavého denního  prostředí.
  • Deploy klient získá novou funkci Buddy listu a také umožní sledovat kdo z přátel kde hraje a připojit se za ním server, nebo založení vlastního serveru. Obdobnou funkcionalita bude také přidána pro uživatele používájící ke hraní Steam.
  • Budou reaktivovány tréninky. Všem hráčům budou resetovány výsledky ze všech tréninků. Toto se nedotkne bodů získaných za splnění tréninků, honor bodů a zkušenostní body zíkané jinak než při tréninku.
  • Maximální možný počet hráčů na serveru bude snížen na 18 hráčů. Jedná se spíše o doporučenou hodnotu a bude ji možné změnit až na 26 hračů. Sloty zbraní budou odemčeny, takže bude možné vybrat SDM i když nebudou plné všechny předešlé týmy.
SITREP
Následuje celá řada dalších větších či menších oprav, jejichž původní výpis naleznete zde v celém článku.

General

  • Fix to eliminate issue where players view became stuck in the zoomed-in mode when player was incapacitated while looking through Scope.
  • Squad leader is no longer considered for 'promotion' to fireteam leader if a fireteam leader dies.
  • Fireteams being locked out because players leave the server will not disable occupied positions.
  • Disabled lockouts for mid-match role changes. You can now select roles that were not originally selected at the start of the match.
  • Corrected issue when securing enemy after enemy is killed with melee, the damage type is reported incorrectly.
  • VIP Select Role has M4A1 weapon bug fixed.
  • M320 fires 40mm grenades with rifle rounds issue fixed.
  • M320 grenades now break glass windows.
  • Fixed reload issue caused by cancelling mid-reload.
  • Corrected end of match handling so that round time is no longer considered for incrementing matches played.
  • Fixes wounded by tracking to reset at end of each round so players who kill themselves in the next round don't give the original instigator credit for a kill.
  • Role-selection no longer disabled during game and deployment phases. Role for the next round may be chosen during the current round.
  • Player can now modify loadout options while match is in progress.
  • Fixed issue where ambient sound effects were turned off after modification of detail settings.
  • Objective progress bar will return to the screen after displaying scoreboard or other panels.
  • Soldiers will no longer be able to take activated objectives while performing such actions as shooting, reloading, changing weapons, or readying sights.
  • Tracing for enemy spotted commo now ignores windows, allowing you to 'spot' an enemy that you can see through windows.
  • Fixed misnamed mission selection for Range map. Demolition selection is actually Assault (activated objective).
  • Enabled and enhanced weapon guard use for multiplayer.
  • Fixed a bug causing the rotation of doors to possibly become out of synch between the client and server when a client joins a server that had previously completed a round.
  • Updated all mission sublevels so that the SDM or other specialized role in Charlie team is now in the 2nd slot.
  • Fixed a bug that allowed you to fire bullets while adjusting the M320 rangefinder.
  • Fix for bug where bullet shell emitters will hang midair when colliding with damage volumes.
  • Change to default time-out for MBS to 1000ms.
  • Fix for One Man Army being awarded without player playing at least six rounds in a match.
  • Fix for tapping out players not having their "playtime" statistics being recorded.
  • Corrects reporting of OnlineTime statistics when player leaves mid-round so current round's time isn't lost.
  • Update to disallow shooting weapon while falling.
  • Fix to issue where user starts a reload, sprints before reload finishes, then weapon shows reloaded but unable to fire.
  • Players can no longer start a reload while their weapon is in the guard state.
  • Leaning while prone is no longer allowed.
  • Changes to weapon guard for crouch and prone states to avoid some gameplay issues (such as shooting straight down from ledges).
  • Added round discard ability for tournaments.
  • Fixed inability to reload after a cancelled reload of M249.
  • Player can no longer interact with doors while reloading a weapon.
  • Fixed the bug that was causing the reload animation to play even after interrupted by sprinting.
  • Disabled the ability to shoot while going to or from prone position. Going to or from prone will also now lower your weapon if it was previously sighted.
  • Changed fall damage to calculate based on distance fallen by predicting the velocity the pawn should have reached falling from a distance.
  • Fixed Magazine Count Increases after Reloading From Spawn issue fixed.
  • Fixed Player able to obtain 11 points for healing pawn.
  • Added default keybinds for home and end to operate the 'thank you' and 'sorry' voice commos.
  • Locked out role selection once role selection and battle planner time expire. During the default 10 second prep time no role changes can be made, though loadouts can still be changed.
  • Fixed AA_Damage volumes to respect grenade impact damage.
  • Fixed to more than 1 VIP spawning. Prevent multiple VIPs from auto-assigning.
  • Fixed issue with retracted rifle when breathing fov zoom occurred after the weapon is unscoped.
  • Fixed direct sprint from prone not working and putting weapon in safe mode.
  • Czervanian ladder eats man alive bug fixed.
  • Tactical toggle on ladder moves pawns hands to weapon.
  • Corrected issue where doors will push back when the player bumps into them. Also made changes to the timeframe in which players could not close a door after it had opened to its extent.
  • Fix to remove invalid bridge mission selection.
  • Players pawn will no longer be left in transition mode when putting down the M320 while the rangefinder is still up.
  • Fix to the sound cues for "Report In" and "Report Location.
  • The M320 rangefinder will now remember if it has been left up, after the player swaps to another weapon and then comes back.
  • Vault/Mantle calls when right next to an object will now replicate to the server, properly starting the VM sequence.
  • Changed Vault/Mantle so that it does not get stuck in a moving state where the player would be locked into trying to reach a point that is not reachable.
  • Vault mantle obstacle height trace will try again from a slightly different position if it fails. This specifically fixes vaulting onto the park bench static mesh (which has gaps), but may potentially fix any situation in which we need to vault onto a mesh with gaps.
  • Materials modified to adjust emissive boost so levels light better.
  • Headshots now track properly for Consummate Professional achievement when the SDM has been promoted to squad leader.
  • Added messaging when player cannot lean and corrects calculation error that improperly prevented leaning when walls were close.
  • Optimizations to statistics handling to move more of it to native code to speed things up. Adds in new player left training statistics to better track how long players are in training.
  • Enemy spotted now reports comm volume location names.
  • ATS rule corrections fixes tracking of alley matches played and adjusts bridge matches played tracking to attempt to correct both.
  • Corrects achievement data tracking to prevent false reports of either earning an achievement multiple times in a single session or not being told they've achieved an achievement due to the counters resetting on the server.
  • Reduced HUD display and Trigger distance for vault/mantle use by about 35. This addresses many complaints about VM display before the player is near the intended mantle object.
  • Map votes can no longer be cast over and over for same vote.
  • Fix to prevent FOV from shifting after incapacitation.
  • Player can no longer reload while cycling fire modes.

UI

  • Updated ALL AAR panels with new panel design.
  • Distinguished Grenadier now showing progress in Achievements UI.
  • Adds Current Round ("x/6 or""OVERTIME") to HUD directly left of time remaining. Also displays whether this is a "non-scoring round" for discarded rounds.
  • Fixed issue where after completion of training, the enlistment and graduation cinematic remain locked on the Common training media screen.
  • MOS Training modified to remove the lock icon to merely indicate that new training is available.
  • Spotless Record Achievement Coin issue fixed.
  • Modified UpdateAdvancement to check for any changes made to the current soldier's statistics. If there is a change, the statistics will update. This allows for updating statistics in-game after training and online play without needing to log back in.
  • Pausing the game will now pause a full screen BINK movie that is playing. Similarly, unpausing the game will unpause the movie fixing desync issues.
  • Fix for soldier overview while updating enemy neutralized match record.
  • VIP missions not reporting results in AAR correctly.
  • Added notification to console when teams are about to change sides.
  • Voting panel will now grey out the option for map voting when it is disabled on the server. Rolling over the button will now reveal text explaining that the option is disabled on the server.
  • AA_Main_Soldier_Overview updated to display properly for new soldiers.
  • Fixes situation where command line connection information is provided, player joins server, then disconnects, logs off and then logs in again and is automatically connected to server from command line.
  • Adds in a "connecting" dialog when connecting via command line just like browser uses.
  • Fixed glitch in server browser with history and favorites tab.
  • Fix for battleplanner map floating around and losing its rightful place.
  • Changes to UI to show proper text when player cheated in Medic training.
  • Fixed misleading ServerAddBlockedPlayer messages.
  • Fixed issue where badges appear incorrectly in the AAR.
  • Added text for Loyalty in the Game Help menu.
  • ATS rule updated to correct display of Security Specialist achievement.
  • Support for new Soldier Overview UI functions to query the minimum XP required for any specific level.
  • Changes have been made to end of round AAR and scoreboard timing. Added configuration flag that determines how long the end of round AAR displays, that determines time shown only for the scoreboard instead of the total AAR scoreboard time allowed. The defaults are set to 5 seconds in the spirit of speeding up game turnaround time.
  • Prevent graphic quality settings from overwriting other graphic related ini values. Will allow players to fine tune their performance settings a bit more within ini than the UI allows for and still be able to use the UI without resetting those changes.
  • Fix to allow favorites to be removed from server list.
  • Progress for Take And Hold not displaying in Achievements UI (was trying to display completed TAH rounds, not TAH objectives completed count).
  • Fixes to TAH objective completion tracking and Security Specialist achievement.
  • Added "OVERVIEW" link in the Go Army > Careers pane.
  • RND removed from UI single player training missions.
  • Combat Infantryman medal shows localization tag instead of localized text in soldier overview.
  • Issue where suppressive results not tracking/awarding correctly fixed. Fixes UI achievements so progress is displayed and addresses issue related to determining when suppressive result progress should be incremented.
  • Redesigned the end-of-round panel to provide a graphical description of the current match to augment the textual description. Moved achievements to the disappearing sidebar to free up space.
  • Win/loss percentage statistics display in UI corrected.
  • Removed unused radial menus.

Training

  •  

AIT Rifleman Tier 1

  • Timer now waits until the first buzz before it starts counting.
  • Drill Sergeant instructs non-existent soldiers to enter lanes issue fixed.

AIT Grenadier Tier 1

  • Corrects scoring so it matches what was actually implemented as far as max points go.
  • Fix to allow completion of AIT Grenade training even though player misses both times with the smoke rounds.
  • Fixed grenadier AIT Tier 1 so score tracking is handled uniquely and as a result now correctly handles missed targets on any phase of the qualification (and the resulting AAR now correctly shows the hits/misses for each phase).
  • Pawn Stuck to Sandbags and Cannot Complete Training issue fixed.
  • No Visual or Audio Prompt that training is completed issue fixed.

BRM

  • SPORTS is reported without malfunction issue fixed.[./list]CLS
  • Removed the timer from the HUD display during the training.
  • Bink demonstration movies started in the level can now be paused and unpaused fixing desync issues.

ConnexMOUT

  • Fix to OPFOR target confirmation bug.
  • Added a blocking volume to side storage area fence.
  • Fix added to MOUT training allowing targets to be spotted on SAI/HUD.
  • Enemy should now be confirmable. Looks like there are 2 checkboxes and I missed one.Adjusted collision on barbed wire asset to allow them to be scaled non-uniformly.
  • Tweaked the tooltip that shows the 'how to confirm enemy' to display longer.

Obstacle Course

  • Added display for user friendly message for stand after combat slide/dive blocked.
  • Turned off collision on obstacle to help with the vault/mantle problem.
  • Fix for issue with unlocking training UI button after completion and returning to main menu.
  • Revisited blocking volumes to optimize level.

ShortRange

  • Enabled collision on the wood cover mesh.

SDM Training

  • Repaired next rank display for SDM training AAR.
  • Fixed the Green arrow not appearing in SDM1 (seemed to be working in PIE but not game) should work overall now.
  • Added some warnings to keep your firing in your lane. Adjusted the volume on the range tower, so you actually have to hit the top of the tower to get punished.

Weapons Familiarization

  • Player should no longer get stuck to sandbags during the 2nd phase of grenadier training.
  • Added an audio cue when you finish the training.
  • The buzzer should sound now before the targets appear at the start of a training round.
  • No longer have an extra explosive round.
  • Now have infinite flashbangs while practicing for the grenade range.
  • Practice targets should be locked out during qualification now.

Map Updates/Bug Fixes

  •  

Alley

  • Rotated several spawn points in Take and Hold mission to point in the right direction.
  • Adjusted and added comm volumes. Fixed several bugs with comm volumes, phys materials and collision.
  • Turned on collision on some of the wood pieces on the scaffolding and adjusted depth bias on the poster decals that were z fighting after bullet decals were applied.
  • Fixed an area that the player could see through the floor.
  • Adjusted door frame scale on door near market.
  • Added some vault mantle volumes to balcony that players can access.
  • Made some adjustments to the blocking volumes to prevent players from seeing thru the floor.
  • Fixed a blocking volume that was preventing players from moving thru the cafe.
  • Adjusted meshes along one of the buildings.
  • Added doorknobs to the doors in the hotel.
  • Fixed several vault/mantle bugs, lighting on decal meshes, and collision.
  • Converted all of the BSP stairs to static mesh with ramped collision to help with collision issues when running up stairs close to a wall.
  • Added some vault/mantle volumes in front of Buckets.
  • Added some meshes down by the stairs that should make it harder to get wedged up under the floor.
  • Also made some tweaks to the stairs.
  • Adjusted the collision on the dumpsters.
  • Adjusted the window above the convenience store so you can't prone into it anymore. Adjusted the light map size on one of the walls to help with a lighting bug, and replaced a missing texture.
  • Adjusted the construction debris slightly to fix a problem with the step-up height.

Bridge

  • Added an additional kill volume near the north east stairs.
  • Fixed some vault mantle bugs and added a blocking volume to the extraction tunnel to fix map exploit.
  • Changed collision on the plank to only block weapons. Pawn shouldn't get stuck anymore.
  • Fixes sticky issues with the stairs, also fixed a small terrain popping over bsp error.
  • Adjusted the blocking volume on the foliage so player shouldn't get stuck as easily.
  • Modified vault/mantle volumes around the tank.
  • Various collision updates added.

Impact

  • Adjusted vault/mantle volumes and added various collision updates to Impact in several locations.
  • Various visual fixes added.
  • Swapped a material on some of the railings that was dark and not lighting properly.
  • Added some rock meshes to keep the player from being able to see through the building. Also added some blocking volumes around the map to try to keep people from escaping the map.
  • Adjusted the foliage draw distances so it no longer disappears/re-appears oddly.
  • Added some rock meshes to keep the player from being able to see through the building.
  • Added a fix for the bullet penetration on the walls near the southern activated objectives, so that shooting into the lower section of the walls blocks bullets.
  • Removed the collision from an awning, and added blocking volumes so you don't get stuck on the lip above one of the walkways now.
  • Tweaks added for grass to minimize popping in and out of grass.
  • Moved the window and a few others up against the buildings.
  • Tweaked the lights a bit to soften the shadows.
  • Adjusted the stairway endcap so it doesn't look as funny, and tweaked the bsp that make up the walls of the center objective building so that decals render properly on them.
  • Updates to stair collision to reduce player from getting stuck.

Pipeline

  • Various collision volume updates and removed some unneeded geometry.
  • Updated the stop sign material so that it was not using the old language.Fixed several spawn directions on TAH sub levels.
  • Updates to stair collision to reduce player from getting stuck.
  • Adjusted the location of the barrels/laptops near the Stryker so they aren't floating anymore. And moved a concrete barrier so you can no longer use climb on the Stryker.
  • Adjusted the spawnpoints on pipeline classic so no more unable to load weapon bugs.
  • Adjusted the collision on the barbed wire fences so player should now fall off them.
  • Added some meshes to the top of the break in the fence.
  • Added some volumes above the pipes so you can't fall onto them anymore.
  • Moved the grass back a few units so it doesn't peak through the shipping container anymore.
  • Moved a steam jet so it doesn't ooze out of the floor anymore.
  • Enabled collision on all the fences on the ground to fix the hit sound issue with them.
  • Added VIP mission to the default server map rotation to fix bug where map vote for VIP would end up changing to a Ranch match.
  • Removed the strafing from the huge ladder from the basement to the roof, this should keep you from getting stuck on one of the pipes as you climb up.

Ranch

  • Adjusted comm volume near the house that was being read down in the basement area.
  • Added blocking volume around the outer fence area to keep players from getting outside the player area.
  • Fixed some floating grass.
  • Made some adjustments to cull distance for several objects.
  • Added some more blocking volumes on bridge pieces.
  • Comm volumes have been adjusted and spellings corrected.
  • Updates to stair collision to reduce player from getting stuck.
  • Adjusted the blocking volume under the edge of the wall so player cannot peak through anymore.
  • Added a blocking volume on the 2nd story door at the barn.
  • Added a rock next to the bridge so you have something to stand on, should be harder to get stuck now.
  • Added some vault/mantle volumes to the vineyard.
  • Lighting adjusted on a small patch of porch roof.

STAHUJTE OD TUD S OF.STRÁNEK - ODKAZ



PATCH 3.0.8.




Patch s pořadovým číslem 3.0.8. byl vydán,25 Června 2010. Seznam změn naleznete zde, na- oficiálním fóru.

Translate:

Jsme s potěšením oznamujeme vydání nejnovější aktualizace Army Ameriky 3. V nemalé části se na vaši odezvu náš vývojový tým určil a řešit mnoho otázek, které jste nám řekl o. Také jsme aktualizovali naše in-hra VOIP, vytvořil nové (ale klasika) změna Bridge a přidal několik užitečných nástrojů pro správce serveru. Nejlepší v této aktualizaci jsou dvě nové služby, ocenění. AA3 Jeden výročí přínos bude udělena všem AA3 hráče, kteří se přihlašují do hry mezi datem vydání aktualizace a 5.července. AA3 Roky Service úspěchem je automaticky zadána do jakéhokoli přehrávače se AA3 účtu po dobu nejméně jednoho roku. Tato zvláštní odměna se objeví ve vašem personální sako jako hvězda s číslem odráží vaše let jako AA3 hráče. Takže start stahování vaše kopie AA3 verze 3.0.8 nyní a zkontrolujte poznámky k vydání níže plně Podrobnosti o všechny opravy a funkce zabalené do této skvělé nové aktualizace.


PATCH 3.0.8.1





PosledníaktualizaceArmy3AmerikyjenyníkdispozicipřesSteamanasazeníklienta.Verze3.0.8.1obsahujeopravy a vylepšení, z nichž mnohé pocházejí z vašich návrhů.
 Získejte svou kopii americké armády 3 verze 3.0.8.1 TEĎ!

Nové funkce
 * Nové možnosti stínování, aby pro realistické stíny vs rychlé pomoci s výkonem.
 * TS3 Nastavení menu nyní umožňuje výběr vstupního zařízení.
* HUD nyní ukazuje zásoby na pravé straně displeje.
* Battle Planner a BFT / Rozšířená mapa má několik Převedeno cíle související Zlepšení.
 * M249 a Obran LMK nyní mohou jam-li hráč požáry zbraň ve velmi dlouhých záblesků.
* Nový server přechodem na nové mapy / mise UI přidán.
 * Aktualizace kompatibility grafické karty databáze stanovit optimální nastavení pro novější grafické karty.
 * Mise cíle jsou nyní zobrazeny jako oznámení (a konzole) zpráva na začátku kola.
 * Aktuální úkoly mise jsou nyní zobrazeny na rozšířené mapě.

Gameplay Opravy sítě
 * optimalizace, která umožní až 20 hráčů v závislosti na konfiguraci serveru.
* Lean vzdálenost nastavena na návrat uživatelů naklánět na plnou vzdálenost.
* Fix na problém, kdy tep zvuk i po smrti, když jde rovnou na smrt státu
* Nezpůsobilé Střelec se nyní bude přechod do Death-stavu ihned po zajištěny.
 * Hráč již dostane zamčený ovládání moudrý po návratu z pauzy menu.
 * Pokračování štípnout do trezoru-plášť systém se dále předešlo otázky, u nichž může hráč uvíznou když jde náchylné
* Přidáno změny ke snížení frekvence zářičů kuličky shell neuvízly ve stěnách.
* Dobře vyladěný zbraň stráž logika, kdy je prezentována možnost zdravotník. To pomáhá upřednostnit zabraňuje ochranný kryt z přepínání sem a tam na okraji cílovou oblast potenciálně působit misclick podnítit nedaleké akce (např. klenba / plášť) místo zdravotníka.
* Nízká Ready / Vysoké Připraven již nebude opakovaně zapínat a vypínat při tažení od aktivního objektivní a střelby.
 * Opraven problém, pokud je k dispozici spawn body nebyly dostat reset Po týmu swap.
 * Opravena chyba, kdy hráč není schopen požáru jeho zbraň, po sprintu a zastavení pěšce vystupuje proti snímek.
* Opravena chyba, kdy dech drží zvuky pokračoval i přesto, že hráč neschopný nebo zabit při držení dech.
* Fix pro nezpůsobilý pěšáci posuvné pomalu pryč Po pádu ze schodů, a je schopen získat podporu.
* Opravena chyba, kdy klient nebyl stále je to krčí / proning vlajky aktualizovány po neúspěšném přechodu na těchto států.
* Upraveno hráč náchylný tak, že hráč trupu musí být podporovány úplně země nebo podlahy jinak hráč bude spadat do přikrčení pozice.
* Fix pro nedostatek žebříku krok zvuků od NME hráčů.
* Změna role během zápasu nebyla vlastně cause roli, kterou má vyměněn na konci kola, což vedlo k někomu, kdo si vybral Squad vedoucí úloha pro další kolo není schopen použití Battle Planner Mapa pro přiřazení cíl / rally bod.
 * Rally-body (oblast provozu markerů) nyní reset před kolech 4, a 7.
 * Úpravy provedené ROE včetně podpory "u ROE" vzdálenost. Tato opravuje ROE součty tak, že pokud ROE je odpuštěno integrita je nyní dána 1 / 2 z původní trest a ROE je nastaven tak, že je to jen 1 / 2 z původního poškození. Oprava blízko / daleko odhodlání a přidává nové pravidlo, které zdvojnásobuje ROE a vyhodnocování trest za úzké události ROE (méně než ~ 5m).
 * Opravné položky k naklánět přidané
 * Fix pro zbraně zaseknete se po sprintu trezoru / snímek.
 * Aktualizace funkčnost zbraně stráže.
* Změny, aby se zabránilo hráč z lezení žebřících zatímco drží granát s pin vytáhl.
* Přiřazení cíl jako shromaždiště bude řádně zprávu umístění na oheň týmy
* Více vylepší snížit šance na "Gunface".
* Zbraň stráž nebude čekat na hráče pohyb při kontrole povolení v případě, že stráž bylo zahájeno na základě kolize s jiným hráčem.
* Opraven problém s krok zvuky při pohybu zpět dolů strmých svazích ... jako jsou schody
* Opraven problém, kdy neschopný pěšáci nebyli všichni čelí stejným způsobem na všechny klienty. Změnila metodu na pozici a rotaci nezpůsobilých pěšáci tak, že všichni hráči vidí totéž. Všimněte si, že různé hráči mohou stále vidět neschopný hráč, kterým se na různých stranách (např. Jeden může vidět hrát neschopný hráč, kterým se na jeho levé straně, zatímco jiný může ho vidět na pravé straně). Tento úkol bude řešen v budoucí aktualizaci.
* Fix, aby se zabránilo swap na granát od zrušení reload není-li granát vlevo swap
* Upraveno inventárního systému k omezení hráčů z vyzvednout třetiny pušku. Uživatel bude upozorněn, že nemůže nést žádné další zbraně.
 * Opravena chyba, kdy špatný tým dostal na vítězství, pokud jeden tým je eliminováno během vyměňování kolo (4-6, možná OT) Nyní správný tým získá vítězství a správné výsledky jsou zobrazeny v AAR, kdy je vyloučen tým nebo tým dokončí cílů.
Opravy zbraní
* M320 bude nyní správně vybrat své munice z misc. Seznam na pravé straně HUD.
 * Přidána další stráže snížit rozsah lepení účinky na některé situace.
* Přidána reset na lelkování rozsah účinků po změně mapy
* Přidána další kontroly, aby se zabránilo rozsahu problémů způsobených klenbou-plášť svazky.
* Přidáno kontroly zakázat přepínání z palby během melee útoku nebo sprint /
* Přidáno kontroly obnovit působnost po pádu při držení dech.
 * Opraveno problémy způsobuje nemístnou aimpoints při použití obory
* Upravená reload zrušení pro M4/M16 zbraně obnovit časopis, který byl odstraněn, místo nutit ho do kapsy.
Umožnit výběr ze železa památek v zátěži ven.
Změny v melee útoku na řadu ladění útoku.
 Opravit, aby melee rozbíjení oken restaurace Bucket je zevnitř. Zakázat střelbě zbraň při změně režimů.
Fix pro proniknutí kuličky s velmi tenké materiály jako je sklo Vylepšený DMR a Obran MSP unscoped cíl přesnost.
M249 bude nyní jam, pokud oheň bez pauzy se zvyšující pravděpodobnost jam. Zbraň nebude jam až do 40 kola jsou vypalovány v návalu a pak šanci na džem je použita na základě stoupající stupnici nahoru(from 1%) až do má hráč vystřelil 100 nábojů, kde jam pravděpodobnost je25% kdo každé kolo vystřelil. Obran LMK má také stejný jam podporu M249 dělá.
Změny s cílem zabránit opakovanému ohňové efekty na konci klipu s rychlým výbuchy Holding vařené granát, který exploduje někdy nezabil přehrávač. Teď to dělá vždycky. Holding vařené flash rány, které explodují způsobí trošku škoda (stejně jako platí běžné efekty flash bang) Holding vařené kouřové granáty, které vybuchnou vám neublíží.
 Úprava NME 320 tuponosého mod na pohled správně. Fix pro granáty auto-házet, když swap mezi lob / hod, zatímco čep je vytažen (můžete opět vařit granáty).
 Opravena chyba, kdy zbraň občas by se vrátit až po granát
přehazovat.
Server Přírůstky / Opravy
 * Spousta server-side optimalizace zvýšit výkon.
 * Spousta vylepšení na server protokolování, které snižují výkon. * Přidáno straně serveru konfigurační proměnné, bShowOpponentExtractionVolume. Při nastavení na hodnotu true, hráči mohou vidět vytěžování jejich oponentů 'objem v obou CO a VIP mise. Aktuální nastavení je nastavena na hodnotu true.
UI aktualizace
* Aktualizace munice zásob nyní ukazuje čtyři různé typy munice na pravé straně displeje:
1. M16/M4 klip
2. M249 SAW
3 pole. M320 granátomet m433 frag
4. M320 granátomet m714 kouř

Tyto ikony by měly obsahovat obrázek reprezentující jejich typ munice. Měly by rovněž odpovídat stylu různých dalších zásob.

Změněný Připraveno tlačítka na Pre-hry obrazovky, aby se více zřejmé. Připraven také přidal tlačítko na obrazovce Role Vybrat. Problém, kdy ACOG filtr byl jen velmi zřídka je povolena po spuštění hry a byl by způsobit rozostřené pozadí na přihlašovací obrazovce byla opravena Teamspeak se resetuje, když hráči přepnout serverů tak, aby se HUD oznámení správně spustit, jestliže hráč změní na nový server nebo server přepínače mapy a hráče klient cestuje do nové mapy. Honor Jediný filtr byl aktualizován tak, aby ukazoval cti a non-cti ložiska servery při nastavení na ne. Když je nastaveno na ano, to ukazuje pouze čest s serverů. Přidáno klient-strana zpráv vysvětlit nebude schopen přepnout M320 dálkoměr během přeloží. Fix pro zpráv rozhraní nastavení nastavení displeje, kde se 'server' a 'none' možností funkčně převrácený Hráč je nyní oznámilo správně, když se objekty blok a / nebo přerušit boj a diapozitivy ponorů. Přidáno UI podporu pro nový stín možnosti. Připraveno tlačítko nyní pracuje správně na obrazovce Vybrat Role za všech okolností. Také přidána nová funkce zaškrtnutí vedle jména hráčů 'na roli Zvolte a Battle Planner ukázat, které hráči mají skutečně hlasoval připraven. Indikátor pozice by se již zobrazovat náchylný po neúspěšném náchylné přechod. Vrácena zpět na všechny tlačítka Jdi dítě armády stránek a opraveny některé grafické chyby. Zprávy pro některé mise je nesprávné (zejména VIP), když nepřítel tým odstraněny. Tato opravuje několik misí '"zpráv". Pořadí se nezobrazuje správně ve hře UI. Tato opravuje SMA pozice displeje a další pozice zobrazení v přehledu Soldier (a změny, jak se počítá na další pozice pro zobrazení). Je to opraví jednu z pozice pole pro jednu pozici v pořadí konverze tabulky (změny První seržant do E8 místo E9). Všimněte si, že další problém na tabuli a bitva plánovač týkající se některých řad se bude zabývat budoucí aktualizace. Hodnotící zpráva o vítězství / ztráty nejsou aktualizace po prvním kole. Teď už ano. Přidáno extrakce cíl barevné změny Battle Planner ikony mapě Těžba nyní barevný-kódovaný. ZELENÁ = odběrné místo se snažíte dosáhnout. ČERVENÁ = odběrné místo se snažíte bránit (Převedeno Cíl mapy). Provedeny cíle bude nyní blikat vždy, když byly na modré sil Tracker rozšířené mapy Extrakce objemy budou blikat, pokud jsou extrakce potřebný objem má být dosaženo do týmu, který nese objektivní. Také dal do opravy, aby vyměňovat věci mise instruktáž, když oba týmy jsou na bezpečné a extraktu, a týmy změna reprodukující místo Zvýšil cíl textové pole v řádku bitvě autem, aby se zabránilo přerušení dodávek W pro cíle Whiskey. Upravený původní cíle mise oznámení se zobrazí po dobu 8 sekund a dodala, že psaní na konzoli stejně, aby bylo snazší sledovat Připraveno tlačítko se nyní zobrazí po posledního hráče ve vašem týmu má alespoň druhý vybrat roli ** A ** kterou jste si vybral roli sami. Fix na stránky serveru info nemizí, když by měl (ESC lisované, menu změnu stránek, atd.
Školení Opravy chyb
* Upevnění pro ne být schopný přeskočit pokročilý výcvik vojáků dialog.
Opravy map
* Bridge: Opraven problém s rozlišením lightmap na jedné ze zdí způsobuje neosvětlené oblasti jihovýchodní molo.
* Bridge Fog Classic: Briefing byl vynechán pro Mlha Bridge Classic mise. Přidáno instruktáž.
* Dopad: Profesionál VIP potěr bod, kolem tak, že nejsou čelem ke zdi Už když začnou.
* Ranch: Oprava zvýšení objektivní markery
* Všechny mapy: Aktualizováno tým brífinky řetězců v misi Info pro každý tým a poslání typu.
* Bridge: Tank by již neměla být bez kolize. To bylo velmi podivné jedno, z nějakého důvodu blokování objemy byly ve VIP úrovni.
 * Ranch: Opraveno otázky, na ranči, který způsobil ACOG a jiné zbraně / přílohu / atd. problémy.
Různé opravy
 * Enemy vojáci by měli již prokázat špatné straně přílohy třetí osobě IK při překládce Obran LMK.
* Upraveno STS dočasný soubor fmap práci se soubory, takže zvláštní znaky a mezery v uživatelské jméno již způsobit problémy při spouštění hry
 * Punkbuster opravy snížit frekvenci vyhozena ze serveru bez zjevného důvodu.
* Změny byly provedeny ke zlepšení integrace PunkBuster, která by měla řešit řadu problémů hlášených hráči.
 * Teamspeak 3 bude nyní umožňují vybrat vstupní zařízení prostřednictvím in-game rozhraní a hra ověřuje seznamu dostupných zařízení zobrazí v menu nastavení, aby se ujistil, že bude spolupracovat s TS3, než nechat si vyberte zařízení (význam, pokud zařízení není uvedeno v menu nastavení to neprošlo TS3 zařízení validace). Změny byly provedeny také umožní "on the fly" zařízení změny, takže si můžete vyzkoušet různá zařízení, ať už při použití "test hlas" tlačítko v nastavení nebo při připojené k serveru. TS3 bude také ověřovat zařízení uvedených v konfiguračním souboru, a pokud je shledáno neplatným vrátí do výchozí zařízení systému
* VOIP status oznámení byly odstraněny pro tuto verzi opravit pád vyvolaný hráči mluvit, když byl zobrazen tabulky. Podíváme se do obnovení statusu VOIP oznámení v budoucí aktualizaci.
* Opraven problém, kdy byl Alley Mlha není uveden jako vlastník TAH mise v AdminChangeMission pomoc.
* Hráč zahájení mapa hlasování již počítá dvakrát při hlasování.
 * Změna Vsync nastavení bude nyní nastavení Direct 3D zařízení tak, že změny se projeví okamžitě bez čekání.
* Počáteční Logitech G15 LCD podporu. V současné době se zobrazí pouze americké armády 3 na hlavním LCD displej a ukazuje aktuální verzi a číslo sestavení. Budoucí verze přinese další podporu.
* Opraveno "Držte se plánu" lokalizace ocenění oznámení vstupu, takže nyní se zdá, správně. * Opraveno "nejvyšší oběť" zpráv z říkal, že vyžaduje, abyste se zachránit "dva nebo více" na správně stát "jedním nebo více.
* Problém, kdy "není na mé hodinky" lokalizace řetězec, co scházelo, byl opraven.
* Opraveno problém, kdy server prohlížeč nebyl zpráv PB povoleny řádně po celou dobu. To je změna, jak to žádá PB za to být povolena a měla by eliminovat problém
* Opraven problém, kdy PunkBuster byl restart na serveru, po každém kole. Teď to jen restartuje po změně mapy.
 * Nové (aktualizováno) PBSV nástroj zní instalace. Jedná se o službu PB instalační nástroj, který se automaticky spouští první instalaci hry Všimněte si, že uživatelé aktualizaci stávající instalace AA3 (nebo ty, které již máte nainstalovaný PB na svých systémů pro jakoukoli hru), nebudete muset tento nástroj použít.
* Aktualizováno PB klienta DLL. Možná ještě chcete spustit PBSetup.exe k ověření vaší PB aktuální před hraní této nové verzi * Byla provedena změna, aby se zabránilo nezraněný vojáků z povolání pro zdravotníka.
* Fix pro zajištění zásob UI bude vždy řádně inicializován byl přidán.
* Odstraňuje některé straně klienta přihlášení, kdy je rozšířená mapa zobrazuje na zlepšení výkonu na straně klienta.
* Opravena gramatika v sekci Nápověda hra
* Fix pro hráče ruce mizí v některých místech na některých mapách!
* Fix na ruce mizí při házení granátů.



PATCH 3.0.8.2




Poměrně nečekaně byl před malou chvílí vydán patch 3.0.8.2. Patch nepřínáší žádné zásadní změny, pouze doopravuje a upravuje drobné vlastnosti a neduhy hry. Podobně malých patchů bysme se dle slov DEVs měli v následujících měsících setkávat častěji. Aktualizace se vám nabídne automaticky skrze Steam nebo Deploy Client.

Změny
"přeloženo tanslátorem"
  • Prevence serveru nestability způsobené oběti ROE opouštět server před časovač odpuštění ROE končí
  • Další vylepšení zabezpečení serveru
  • Aktualizace konfiguračního souboru pro konfiguraci sítě navrhl servery založené na počtu hráčů